گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

حدود ۷۷ درصد مطالبات گندمکاران خراسان رضوی پرداخت شده است | پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات مربوط به قیمت پایه خرید گندم به گندمکاران

  • کد خبر: ۱۸۸۰۰۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
حدود ۷۷ درصد مطالبات گندمکاران خراسان رضوی پرداخت شده است | پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات مربوط به قیمت پایه خرید گندم به گندمکاران
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: حدود ۷۷ درصد مطالبات کشاورزان گندمکار خراسان رضوی پرداخت شده است.

وحیدرضا فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران خراسان رضوی در سال جاری اظهار کرد: امسال افزون بر ۳۷۸هزار و ۹۰۰تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری و ذخیره شده است که این رقم نسبت به سال قبل حدود ۱۰درصد رشد را نشان می‌دهد.  این میزان گندم در قالب ۵۲هزار و ۲۱۳محموله به انبار‌ها منتقل شده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۵۶مرکز و کمیسیون خرید تضمینی گندم در سطح استان تمهید و پیش‌بینی شده بود که از این بین ۸ سیلوی دولتی، ۴ سیلوی بخش خصوصی، ۸ سیلوی جوار کارخانجات آرد در کنار ۲۴ انبار تعاون روستایی به عنوان مباشر این اداره کل در امر خرید تضمینی گندم فعال و نسبت به خدمت‌رسانی به کشاورزان اقدام کردند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: در سال جاری در دو مرحله و با فاصله زمانی قیمت خرید تضمینی گندم تعیین شد. در این میان قیمت پایه خرید گندم مبلغ ۱۱هزار و ۵۰۰تومان و ۱۵۰۰تومان یارانه کاشت (تأمین بخشی از هزینه‌های کود و بذر) و به منظور ارتقا و افزایش انگیزه تولید در کشاورزان، رعایت قیمت نسبی محصولات اساسی کشاورزی و تعادل‌بخشی در الگوی تولید مبلغ  ۲۰۰۰تومان به ازای هر کیلوگرم گندم تحویلی به عنوان جایزه تحویل گندم برای کشاورزان در نظر گرفته شد.

فریدونی با اشاره به پرداخت قیمت پایه خرید گندم به کشاورزان بیان کرد: تاکنون ۱۰۰درصد مطالبات مربوط به قیمت پایه خرید گندم به تمام کشاورزان در استان و کشور پرداخت شده است.

فریدونی درباره پرداخت مابه‌التفاوت نرخ خرید تضمینی گندم به کشاورزان تصریح کرد: بر حسب اعلام و قول سازمان برنامه و بودجه امیدواریم که تا پایان مهرماه سال جاری تسویه کامل مطالبات با کشاورزان گندمکار صورت گیرد و اقدمات لازم در این زمینه در دست پیگیری است.

وی درباره ارزش ریالی و پرداخت مطالبات گندمکاران خراسان رضوی  گفت: کل رقم خرید تضمینی گندم بالغ بر ۵۶۸۰میلیارد تومان بوده که چیزی حدود ۴۵۰۰میلیارد تومان از این‌ میزان پرداخت شده است و باقیمانده پرداخت این مطالبات در حال پیگیری است. به طور کلی حدود ۷۷درصد مطالبات کشاورزان گندمکار خراسان رضوی پرداخت شده است. میزان مطالبات باقیمانده مربوط به جایزه تحویل گندم توسط کشاورزان است.
به گفته وی، همچنین به کشاورزانی که در عملیات کشت قراردادی مشارکت داشتند در ازای تحویل هر تن گندم  ۱۰۰هزارتومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل پرداخت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->